Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло на скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
    А на същото това нещо ли се дължи и по-трудното превключване първоначално за деня при ниски температури?
    На място няма проблем, но при движение от 1-ва на 2-ра ми се струва, че има някакво затруднение.... при това и на Алфата и на ФИАТа
    И при мен го има това. Проявява се и при потегляне на първа предавка.
    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
    sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      А на същото това нещо ли се дължи и по-трудното превключване първоначално за деня при ниски температури?
      На място няма проблем, но при движение от 1-ва на 2-ра ми се струва, че има някакво затруднение.... при това и на Алфата и на ФИАТа
      Нямам идея, това може да е от съединителя. На мен лятото лоста не искаше да се връща сам в средна позиция - беше досадно. След малко смазка на горното и сега си е ок.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        А на същото това нещо ли се дължи и по-трудното превключване първоначално за деня при ниски температури?
        На място няма проблем, но при движение от 1-ва на 2-ра ми се струва, че има някакво затруднение.... при това и на Алфата и на ФИАТа
        Твърде вероятно е да е от маслото.

        Comment


        • #64
          На Алфата маслото е 75W90 и е сменено преди 5000км.
          ФИАТа от чисто нов си е така и след смяната на неговото масло при 50'000км. нищо не се е променило
          sigpic

          Comment


          • #65
            Тази сутрин си беше хладно за Варненските стандарти - около -10*С. Лоста се беше вдървил леко, но се движеше. Пак намазах обилно навсякъде, но маншона на скоростната кутия е разцепен и беше мокро около механизъма. Явно няма да се спре с проблемите. Сега се движи доста леко, но нощта водичката пак ще стегнеее...
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • #66
              Аз да попитам, бащата донесъл някакво масло ATF Luxe Dexron II от Русия, дали става за скоростната кутия или въобще може ли за нещо да ми послужи? Става въпрос за колата от подписа?
              Ето и линк към маслото:
              http://autoexpert.com.ua/avtotovari/...oj-osnove.html


              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                Аз да попитам, бащата донесъл някакво масло ATF Luxe Dexron II от Русия, дали става за скоростната кутия или въобще може ли за нещо да ми послужи? Става въпрос за колата от подписа?
                Ето и линк към маслото:
                http://autoexpert.com.ua/avtotovari/...oj-osnove.html
                За хидравликата можеш да го използваш.
                156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                  За хидравликата можеш да го използваш.
                  Благодаря колега!


                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                    Тази сутрин си беше хладно за Варненските стандарти - около -10*С. Лоста се беше вдървил леко, но се движеше. Пак намазах обилно навсякъде, но маншона на скоростната кутия е разцепен и беше мокро около механизъма. Явно няма да се спре с проблемите. Сега се движи доста леко, но нощта водичката пак ще стегнеее...
                    Бате може ли да те помоля да ми обясниш по-подробно къде точно се намира този маншон, ако искаш може и на Л.С.
                    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Дано колегата не се сърди, че му цапам темата. Сложил съм две снимки. Намира се под акумулатора, като погледнеш пред казанчето за хидравликата право надолу. При мен ясно се вижда, че маншоните на жилата и на механизъма са съсани. Всичко съм намазал обилно и пак тази сутрин си беше леко тегав лоста, не е като да е замръзнал като преди, но опредлено неприятен. Задното жило е закачено за механизъм, който е изцяло открит, няма въобще маншон. Аз нямам и кора, та въобще не се чудя откъде се взема водата. Предполагам, трябва всичко да се свали, почисти и намаже, но лятото не го направих, та сега ли.
                      Click image for larger version

Name:	CAM00055.jpg
Views:	1
Size:	88.9 Килобайта
ID:	2322133Click image for larger version

Name:	CAM00057.jpg
Views:	1
Size:	86.1 Килобайта
ID:	2322134
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment

                      Working...
                      X